Zimowy kubek z pingwinem, renifer-pingwin, serce

dru

36,00
Ulubione
kubki Zimowy kubek z pingwinem, renifer-pingwin, serce 1kubki Zimowy kubek z pingwinem, renifer-pingwin, serce

Szczegóły

Kubek ceramiczny 330 ml z grafiką na powierzchni widocznej na zdjęciach (przy niektórych wzorach tył i przód kubka mogą różnić się od siebie). Kubek jest biały z połyskiem. Kolory mogą odrobinę różnić się od tych na zdjęciach. Kubek jest idealny na kawę, herbatę oraz inne napoje. Wymiary: średnica 8,2 cm, wysokość 9,5 cm. Dostępne różne wzory. Istnieje możliwość zamówienia kubka z wymarzoną grafiką, napisami itd. Można myć w zmywarce, ale jeśli będziesz myć ręcznie nadruk na pewno będzie dłużej trwały. Kubki wysyłane są tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej ze względu na ich bezpieczeństwo. Grafika prezentowana na kubkach w wielu przypadkach może być nadrukowana również na poszewkach, torbach, ubraniach i innych produktach.
Czas realizacji to zwykle 1-4 dni robocze, ale np. w okresach świątecznych może się wydłużyć.


Nr przedmiotu : 3620576
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1-7 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)