Kolczyki srebrne Fiore z rodolitem i szafirem

Leis

345,00
Ulubione
Darmowa dostawa!
kolczyki srebrne Kolczyki srebrne Fiore z rodolitem i szafirem 1kolczyki srebrne Kolczyki srebrne Fiore z rodolitem i szafirem 2kolczyki srebrne Kolczyki srebrne Fiore z rodolitem i szafirem 3kolczyki srebrne Kolczyki srebrne Fiore z rodolitem i szafirem

Szczegóły

Kolczyki rodowane z kolekcji Fiore Szafir urzekają jubilerską perfekcja już tysiące kobiet na świecie.

Idealne nietylko jako biżuteria ślubna lub wieczorowa, ale również perfekcyjne do cydziennych stylizacji.

Materiał: srebro Sterling próby 925
Wykończenie: rodowanie
Kamienie
◦ spinel morganit markiza 3,5mm x 7mm
◦ cyrkonia markiza rodolit 3,5mm x 7mm
◦ cyrkonia markiza szafir 3,5mm x 7mm
◦ biała okrągła cyrkonia 1,5mm
Wymiary kolczyka: 1,1cm x 1,1cm
Grubość kolczyka: 3,5mm
Waga: 2,60 gr

       *Podana waga produktu jest przybliżona i ma charakter jedynie szacunkowy.

       *Odcień kamieni może się nieznacznie różnić ze względu na ich naturalne pochodzenie.


Nr przedmiotu : 3390676
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)