Well Done Shop

Well Done Shop

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych

O MARCE

Witajcie w naszym świecie pełnym kolorów, kształtów i struktur. Świecie, w którym abstrakcja i rzeczywistość istnieją obok siebie równolegle i wzajemnie się przenikają. Gdzie nie ma rzeczy niemożliwych! Za to właśnie kochamy sztukę - znosi wszelkie bariery. Sztuka to opowieść o tym co nas fascynuje, inspiruje, budzi w nas emocje i jest dla nas ważne. Otaczajmy się nią i czerpmy z niej radość :)

Opinie Well Done Shop

informacja o opiniach
o****u
★★★★★

Plakat spersonalizowany na moją prośbę. Produkt ładny i dobrej jakości. Polecam!
i******y
★★★★★

Plakaty wspaniałej jakości i przepiękne! Dziękuję! 😊
M*****K
★★★★★
automatyczna opinia

Rewelacja!
M*****K
★★★★★
automatyczna opinia

Bezproblemowe zakupy
J******9
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam!

Wywiad z Well Done Shop

well-done-shop-sklep.jpg

Skąd pomysł na stworzenie marki?

Pomysł projektowania plakatów chodził nam po głowie przez dłuższy czas. Byłyśmy mocno zaangażowane we współprace z klientami komercyjnymi dla których świadczyłyśmy usługi graficzne a one nie dawały przestrzeni do wyrażania siebie i często były ograniczone wizją i potrzebami klientów. Dopiero teraz tworząc nasze plakaty możemy wyrażać siebie, popuścić wodze fantazji i świetnie się przy tym bawić! :)

Jak powstała nazwa firmy Well Done Shop? Co było inspiracją?

Nazwa marki to wynik burzy mózgów, w której brali udział również nasi najbliżsi znajomi. Chciałyśmy, żeby nazwa sugerowała jakość jakiej chcemy dostarczać naszym klientom - jakość projektów, wydruków, obsługi klienta. Wszystko to jest zawarte w jednym stwierdzeniu Well Done! :)

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?

Ciekawość i potrzeba tworzenia projektów w zgodzie ze sobą były czynnikiem, który zadecydował o stworzeniu marki własnej. Ponieważ obie posiadamy doświadczenie graficzne decyzja była kwestią czasu i poukładania sobie na nowo tego, czego nauczyłyśmy się przez lata w pracy z klientami komercyjnymi. 

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?

Proces twórczy, czyli szukanie pomysłów i tworzenie nowych wzorów dają nam największą radość z prowadzenia naszej marki, natomiast nieopisaną satysfakcję mamy za każdym razem, gdy nasze grafiki spodobają się klientom. Mamy wtedy poczucie, że nasza praca została doceniona i że warto dalej podążać tą drogą i w tym kierunku się rozwijać.

Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?

Największą popularnością cieszą się grafiki przedstawiające maski teatralne pokazane w krzywym zwierciadle. Styl abstrakcyjny daje wiele możliwości zarówno pod względem użytych elementów, ich faktury, kształtu i kolorów. Jest to prawdziwa zabawa, w której można popuścić wodze fantazji nie przejmując się zanadto poprawnością i przyjętymi zasadami.

Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?

Wszystkie nasze prace powstają w digitalu, w profesjonalnych programach graficznych. Większość z nich drukujemy na papierze satynowym o gramaturze 220g/m2 a część jest drukowana na płótnie canvas imitującym płótno malarskie, które jest naciągane na sosnowy blejtram. Przypominają wtedy prawdziwe obrazy, z tą różnicą, że grafika jest nadrukowana.  well-done-shop-kontakt.jpg

Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?

Prace nad projektem tradycyjnie zaczynają się od poszukiwania inspiracji a szukamy ich właściwie wszędzie. Jest to ciekawy czas, w którym mocniej otwieramy się na to co nas otacza, co widzimy, czujemy. Gdy już uporządkujemy sobie te pomysły, zaczyna się proces projektowy a po nim wybór tych grafik, które według nas są najciekawsze i  mogą spodobać się naszym klientom.

Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?

Nasze grafiki niezależnie od tego, czy są drukowane na papierze, czy na płótnie mają charakter dekoracyjny i takie jest ich przeznaczenie. Mają zdobić ściany wnętrz, stanowić dopełnienie wystroju i jednocześnie oddawać charakter miejsca, w którym zostaną powieszone. Można powiedzieć, że są przysłowiową 'kropką nad i'.

Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?

Na tym etapie na jakiem obecnie jesteśmy nie tworzymy jeszcze projektów na zamówienie, chociaż gdyby pojawiała się taka potrzeba jesteśmy otwarte na nowe wyzwania i współprace :)

Najbardziej nietypowe zamówienie u Well Done Shop?

Trudno powiedzieć, czy ono było nietypowe ale na pewno inne niż te, które dotychczas realizowałyśmy. Jedna z łódzkich firm deweloperskich zamówiła u nas kilkadziesiąt plakatów z motywem miasta Łodzi, co wpisywało się z w industrialny charakter wnętrz, do których były przeznaczone. Było to największe zamówienie od jednego klienta, jakie miałyśmy okazję zrealizować :) 

Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...

Trudno wskazać jeden projekt, trudno nawet wybrać kilka :) Każda kolekcja jest dla nas wyjątkowa, różna od poprzednich, w każdą mocno się angażujemy i sprawia, że serce zaczyna nam szybciej bić. 

Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?

W pierwszej kolejności wszyscy zwracają uwagę na wzór - czy jest ciekawy, inny niż to co dotychczas oglądali, w skrócie czy się wyróżnia, czy im się podoba, jak wygląda w przykładowym wnętrzu. W drugiej kolejności ważne jest wykonanie, w tym przypadku rodzaj papieru czy płótna, jego trwałość, odwzorowanie i głębia kolorów oraz dostępne formaty grafik.

Kim jest odbiorca produktów Well Done Shop? Określ idealnego klienta

Idealny klient to osoba otwarta na nowe spojrzenie na świat, ciekawa tego co się w nim dzieje, odważna, doceniająca ogólnie pojmowaną sztukę. Osoba, która lubi otaczać się oryginalnymi rzeczami, esteta, który przywiązuje wagę do tego w jakim wnętrzu żyje i pracuje. To osoba, która nie ogranicza się w swoich poszukiwaniach, potrafi docenić pracę twórców małych marek i chętnie sięga po nowe rozwiązania i pomysły. 

Czym zaskakują Cię klienci?

Szczerze mówiąc lata pracy w grafice i prowadzeniu naszej marki sprawiły, że chyba trudno nas  już czymkolwiek zaskoczyć :) Mamy bardzo duże doświadczenie w pracy w z klientami i na przestrzeni tego czasu wiele się wydarzyło. Jesteśmy przygotowane na każdy możliwy scenariusz :)

Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?

Gdy zaczynałyśmy przygodę z projektowaniem plakatów kierowała nami ciekawość i oczywiście potrzeba tworzenia. Nie byłyśmy pewne jak nasze prace zostaną odebrane. Był więc stres ale też ogromna ekscytacja. Teraz, gdy podążamy tą drogą, widzimy, że jest zainteresowanie naszymi grafikami, że nasze prace się podobają czujemy jeszcze większą potrzebę tworzenia. To nas motywuje i inspiruje do dalszego działania. 

Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?

Właściwie to wszędzie :) Często w magazynach wnętrzarskich, żeby być na bieżąco z trendami w wystroju wnętrz. Chcemy żeby nasze grafiki odpowiadały aktualnym potrzebom klientów, a ci starają się urządzać swoje przestrzenie z duchem czasu, w stylistyce, którą oglądają w gazetach, czy w mediach społecznościowych. Inspirują nas również inni twórcy, którzy wyznaczają pewne kierunki. Chętnie sięgamy też po dzieła znanych malarzy, szczególnie  podoba nam się sztuka nowoczesna i ekspresjonizm. 

Jaki jest Twój styl na co dzień?

 
Każda z nas ma inny styl ubierania się, spędzania czasu. Inaczej odbieramy świat, inaczej się komunikujemy z otoczeniem. Jak to mówią przeciwieństwa się przyciągają i mogą fajnie uzupełniać. I tak się właśnie dzieje u nas :)

3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...

jesteśmy zgodne, że takim backgroundem są dobrej jakości jeansy, biała koszula i fajnie skrojona marynarka.

Dzień w pracy zaczynam od...

kawy :) i codziennych czynności, które wiążą się z realizacją zamówień. 

Nie wyobrażam sobie pracy bez...

ludzi, którzy są odbiorcami naszych grafik. Tworzymy plakaty z potrzeby serca, kochamy projektować ale gdyby nie ludzie, nasze prace trafiałyby do szuflady...