SREBRO masywne obrączki MOON oksydowane

RA

590,00
Ulubione
obrączki ślubne SREBRO masywne obrączki MOON oksydowane 1obrączki ślubne SREBRO masywne obrączki MOON oksydowane 2obrączki ślubne SREBRO masywne obrączki MOON oksydowane 3obrączki ślubne SREBRO masywne obrączki MOON oksydowane 4obrączki ślubne SREBRO masywne obrączki MOON oksydowane 5obrączki ślubne SREBRO masywne obrączki MOON oksydowane

Szczegóły

Komplet dwóch obrączek wykonanych ze srebra, fakturowanych, oksydowanych
Obrączki o szerokości ok. 4-5mm oraz ok. 8 mm, grubość ok. 1 mm. Po zakupie prosimy o podanie rozmiaru, wykonamy każdy rozmiar z tabeli.

UWAGA: Zamówienie może potrwać do 14 dni.

Srebro oksydowane: Oksydowanie polega na pokryciu srebra chemicznie ciemną warstwą tlenku srebra, warstwa ta jest nietrwała z natury i z czasem się wyciera (nie brudzi odzieży ani ciała), oksydowanie produktu ze srebra można powtórzyć, kiedy się wytrze i jeśli chce się odnowić efekt "czernienia".

Termin realizacji zamówienia to 10-14 dni roboczych


Nr przedmiotu : 3698631
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 10-14 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)