Ręcznie zdobione pudełeczko na biżuterię

kaktusia

15,00
Ulubione
biżuteria męska Ręcznie zdobione pudełeczko na biżuterię

Szczegóły

TUTAJ: ręcznie zdobione kaktusiowe pudełeczko
wielkość: ok. 10x10x3cm
eko pudełeczko ozdobione wzorzystym kartonem i drewnianym reniferem. przewiązane satynową wstążką 12mm.
(jeśli kupujesz pudełeczko razem z kaktusiową biżuterią, spakuję ją dla Ciebie od razu i będzie gotowe do wręczenia; jeśli kupujesz pudełeczko bez zawartości, wstążkę do przewiązania dołączę osobno).

Co pomieści takie pudełeczko?
- kaktusiową zakładkę do książki
- kaktusiową biżuterię damską - KAŻDĄ bransoletkę (a nawet kilka sztuk), każde kolczyki, delikatny naszyjnik itp.
- kaktusiową biżuterię męską - KAŻDĄ bransoletkę (a nawet kilka sztuk), każdy naszyjnik

WAŻNE: zakup tego pudełeczka nie jest niezbędny - moją biżuterię zawsze wysyłam w ozdobnym opakowaniu - gotowe do wręczenia. standardowo pakuję w pudełeczka eko, bez zdobień, przewiązane sznureczkiem lub wstążeczką satynową.
tutaj kupujesz opcję dodatkową (upgrade).


Nr przedmiotu : 3331328
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)