QUATTRO naszyjnik / szkło

Magdalena Paszkiewicz Jewellery

240,00 300,00

-20%

promocja wygaśnie za 2 dni, 21 godzin
Poprzednia najniższa cena: 300,00
Najniższa cena tego przedmiotu z ostatnich 30 dni przed obecną obniżką.
Ulubione
złote naszyjniki QUATTRO naszyjnik / szkło 1złote naszyjniki QUATTRO naszyjnik / szkło 2złote naszyjniki QUATTRO naszyjnik / szkło

Szczegóły

– ręcznie wykonany szklany element zawieszony na łańcuszku o długości 45cm
– długość zawieszki to +/- 2,2 cm , średnica kulek to +/- 0,6cm
– całość wykonana ze srebra pozłacanego 24 karatowym złotem

Motywem przewodnim kolekcji KROPLA jest poszukiwanie balansu pomiędzy nieregularnością wody a geometrycznymi kształtami lodu. Użyte w kolekcji szkło przywodzi na myśl kroplę i zamknięcie jej w prostą, a zarazem miękką formę. To jednocześnie balans i płynność, delikatność i geometria, woda i lód.

Biżuteria została wykonana ze szkła borokrzemowego oraz ze srebra pozłacanego 24 karatowym złotem. Szkło kształtowane jest ręcznie w płomieniach palnika w temperaturze 900 stopni. Jest wytrzymałe i odporne na zarysowania.


Nr przedmiotu : 3326539
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)