Naszyjnik srebrny Miłosny

Rett Frem

260,00
Ulubione
srebrne naszyjniki Naszyjnik srebrny Miłosny 1srebrne naszyjniki Naszyjnik srebrny Miłosny 2srebrne naszyjniki Naszyjnik srebrny Miłosny 3srebrne naszyjniki Naszyjnik srebrny Miłosny

Szczegóły

NASZYJNIK
Naszyjnik Miłosny to coś dla każdej miłośniczki prostych przyjemności w życiu. Takich jak letni spacer po łące, gdy delikatny naszyjnik na Twojej szyi pięknie odbija promienie słońca, a Ty tworzysz nowe wspomnienia z bliskimi. Wypukły wisiorek na cieniutkim łańcuszku może towarzyszyć Ci na co dzień jako subtelna ozdoba, pamiątka albo talizman.

WYMIARY
Średnica medalika: 7 mm. Długość całkowita naszyjnika: 42 cm.

WYKOŃCZENIE | MATERIAŁ
Naszyjnik został w całości wykonany przez lokalnych producentów ze srebra próby 925.

WYSYŁKA
Pudełka rett frem posiadają certyfikat FSC®. Oznacza to, że materiały użyte do ich produkcji pochodzą z odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Dodatkowo pudełka nie zawierają substancji chemicznych, dzięki czemu trzymana w nim biżuteria nie czernieje.


Nr przedmiotu : 3566901
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 2-8 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)