Naszyjnik Fiore z Rodolitem i Szafirem

Leis

445,00
Ulubione
Darmowa dostawa!
srebrne naszyjniki Naszyjnik Fiore z Rodolitem i Szafirem 1srebrne naszyjniki Naszyjnik Fiore z Rodolitem i Szafirem 2srebrne naszyjniki Naszyjnik Fiore z Rodolitem i Szafirem 3srebrne naszyjniki Naszyjnik Fiore z Rodolitem i Szafirem

Szczegóły

Minimalistyczny, delikatny naszyjnik w srebrze rodowanym z cyrkoniami w kolorze rodolitu i szafiru. 

Piękny naszyjnik to idealny dodatek dla każdej kobiety, który idealnie uzupełni każdą stylizacje.

Materiał: srebro Sterling próby 925
Wykończenie: rodowanie
Kamienie
◦ spinel morganit markiza 3,5mm x 7mm
◦ cyrkonia markiza rodolit 3,5mm x 7mm
◦ cyrkonia markiza szafir 3,5mm x 7mm
◦ biała okrągła cyrkonia 2,4mm
Łańcuszek: regulowane zapięcie od 40cm do 50cm
Grubość łańcuszka: 1,2mm
Weight: 4,76 gr

       *Podana waga produktu jest przybliżona i ma charakter jedynie szacunkowy.

       *Odcień kamieni może się nieznacznie różnić ze względu na ich naturalne pochodzenie.


Nr przedmiotu : 3390480
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)