Mia Colonia

Mia Colonia

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych

O MARCE

Jesteśmy polsko-włoską rodziną, której pasją jest tworzenie wysokiej jakości produktów od 2015 roku. Nasza mała manufaktura specjalizuje się w ręcznym wytwarzaniu świec i dyfuzorów zapachowych do wnętrz, przywiązując ogromną wagę do detali i jakości. Nasze produkty wyróżniają się kilkoma istotnymi cechami: - Wykorzystujemy nietoksyczną, naturalną mieszankę wosków roślinnych pochodzących z różnych krajów europejskich, uzupełnioną unikalnymi, wysokiej jakości olejkami zapachowymi produkowanymi we Włoszech. - W całym procesie produkcji nie używamy żadnych produktów pochodzenia zwierzęcego ani GMO, gwarantując czystość i naturalność naszych wyrobów. Oprócz naszych produktów, nasza firma wyróżnia się podejściem dbałości o środowisko: - Produkujemy nasze wyroby w sposób świadomy i odpowiedzialny wobec otaczającego nas środowiska. - Stosujemy opakowania biodegradowalne, które można łatwo poddać recyklingowi, dbając o zmniejszenie śladu ekologicznego. - Jesteśmy zdecydowanie przeciwni testowaniu naszych produktów na zwierzętach, co podkreśla nasze zaangażowanie w etyczne podejście do produkcji. Nasza pasja do tworzenia produktów, które nie tylko ożywiają wnętrza, ale także dbają o naszą planetę, stanowi sedno naszej filozofii. Dołącz do naszej podróży ku świadomemu i zapachowemu pięknu!

Opinie Mia Colonia

p*****e
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam gorąco!
m*****h
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam projektanta
q*******k
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam gorąco!
m******n
★★★★★
automatyczna opinia

Wszystko w porządku, polecam
M*****J
★★★★★
automatyczna opinia

Bezproblemowe zakupy

Wywiad z Mia Colonia

mia-colonia-sklep.jpg

Skąd pomysł na stworzenie marki?

Jesteśmy biznesem rodzinnym i taka też była inspiracja – chcieliśmy kontynuować rodzinne
rzemiosło sprzed kilku pokoleń.

Jak powstała nazwa firmy Mia Colonia? Co było inspiracją?

Początkowo nazwaliśmy się message candles, bo tak też nazywał się nasz pierwszy produkt. Nie planowaliśmy wtedy rozwijać produkcji o kolejne, jednak po roku działalności zaczęliśmy produkować dyfuzory zapachowe oraz wprowadziliśmy do sprzedaży mydła. Tak też nazwa Message candles przestała dobrze opisywać nasz profil, jednak istniało wtedy już logo, w którym były zawarte litery M i C... Tak narodziła się Mia Colonia.

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?

Odgrzebaliśmy rodzinne historie.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
To przede wszystkim zapachy do wnętrz, jednak jeśli ktoś chciałby zamówić świeczkę bez zapachu – przewidujemy taką możliwość. mia-colonia-kontakt.jpg

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?

W przypadku świec i zapachów do wnętrz, z pewnością jest to nieograniczona możliwość kreacji. Z racji, iż sami je produkujemy, możemy dowolnie zmieniać składniki i kreować co raz to nowe kompozycje. Niesamowitą radość sprawia nam także zadowolenie naszych klientów, którzy przywiązali się do naszych zapachów. Cenimy sobie także spotkania branżowe i możliwość wymiany doświadczeń z innymi producentami oraz poznawanie tzw. sław branży – właścicieli topowych firm, które od pokoleń zajmują się produkcją i sprzedażą świec. Cudownie jest tworzyć coś od podstaw i wysyłać to w świat. Czujemy, że w naszych produktach pozostawiamy cząstkę siebie.

Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?

Świece message candles.

Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?

Z racji, że idziemy w stronę less waste, staramy się nie wykorzystywać surowców pochodzących z odległych krajów, a wybierać te rodzime – takie, jak wosk rzepakowy. Świecie rzepakowe są trudniejsze w produkcji niż świece sojowe, ale dla ochrony środowiska, warto podjąć ten trud.

Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?

W przypadku tworzenia nowych zapachów, najważniejsze są skojarzenia z czymś, co pamiętamy, znamy i kochamy. Tak było z nową kolekcją Armonica. W wakacje zeszłego roku, podróżowaliśmy przez Włochy, słuchając starych, ulubionych piosenek. Byliśmy tak zafascynowani ich brzmieniem, pogodą i słowami, że postanowiliśmy każdej z nich zadedykować zapach. Potem przyszedł czas na opakowanie. Opakowania message candles miały piękne, szklane pojemniki, więc nierzadko, świece zamiast być odpalane i pełnić swoją funkcję, zdobiły meble. W nowym projekcie chcieliśmy tego uniknąć. Wolimy, żeby klienci cieszyli się zapachem, pięknym płomieniem, jednocześnie aktywując więcej zmysłów. Świece opakowaliśmy więc w tuby papierowe, którym można nadać drugie życie, poprzez wykorzystanie ich do przechowywania różnych przedmiotów z domu. W tej kolekcji również pojawia się kolor. Jako, że wolimy minimalizm, dodaliśmy go wyłącznie na etykietach. Ani w świecach, ani w dyfuzorach nie wykorzystujemy przeźroczystego szkła, tylko szkło białe, które pozwala się na cieszenie się widokiem płomienia, a jednocześnie estetycznie wygląda po zgaszeniu świecy.
Do procesu produkcji dochodzą jeszcze testy, tj. dopracowywanie składu olejku zapachowego do rodzaju wosku, odpowiedniego knota oraz finalne opracowanie karty charakterystyki produktu. Jeszcze tylko zaprojektowanie etykietki i voila’ – produkt jest gotowy!

Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?

Tak, zdarzają nam się projekty spersonalizowane. Taki projekt to nic innego jak wykonanie produktu z logo klienta, do dalszej odsprzedaży. Jesteśmy w stanie zaproponować indywidualny zapach, tworzony pod preferencje klienta.

Najbardziej nietypowe zamówienie u Mia Colonia?

Zamówienie na przyjęcie ślubne arabskiej księżniczki.

Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...

Projekt który mamy w głowach, ale nie ujrzał jeszcze światła dziennego.

Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?

Zdecydowanie na zapach i jakość.

Kim jest odbiorca produktów Mia Colonia? Określ idealnego klienta

Naszymi odbiorami są ludzie kochający zapachy, ładnie pachnące biura i domy. To osoby które wiedzą jak zapach wpływa na nasze samopoczucie i postrzeganie nas przez innych ludzi.

Czym zaskakują Cię klienci?

Jeśli komuś spodoba się zapach, to potrafi jednorazowo zakupić produkty w jednej nucie do całego domu.

Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?

Inspirujemy się naszymi doświadczeniami związanymi z podróżami, wspomnieniami czy też
ludźmi, których spotykamy i poznajemy.

Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?

Wszędzie gdzie można obserwować ludzi i trendy.

Jaki jest Twój styl na co dzień? 

Minimalistyczny i casualowy

3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...

Biały t-shirt, jeansy i adidasy.

Dzień w pracy zaczynam od... 

załatwienia najważniejszej sprawy zaplanowanej na dany dzień

Nie wyobrażam sobie pracy bez...

pasji.
Czytaj w Magazynie