Marta Palka MP

Marta Palka MP

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych

O MARCE

MARTA PALKA to marka dla osób odważnych, z poczuciem humoru, empatycznych i otwartych na zjawiska i rzeczy wyraziste, nie bojących się śmiałych zestawień i mieszanek stylów, dla osób bawiących się modą i swoim wizerunkiem. Potrzebą marki jest sztuka-kreacja implementowana na ulice i przede wszystkim pochwała różnorodności. MARTA PALKA to marka unisex.

Opinie Marta Palka MP

informacja o opiniach
m*****e
★★★★★

Serdecznie dziękuję za szybką wysyłkę tej Pięknej Torby. To kawał solidnej sztuki w praktycznym wydaniu. Dzięki Niej moje życie będzie piękniejsze i życie innych trochę też. Pozdrawiam!
r*****m
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam gorąco!
4*****a
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam gorąco!
H*****t
★★★★★
automatyczna opinia

Rewelacja!
k*******y
★★★★★
automatyczna opinia

udane zakupy
m**h
★★★★★
automatyczna opinia

Wszystko w porządku, polecam

Wywiad z Marta Palka MP

marta-palka-mp-sklep.jpg

Skąd pomysł na stworzenie marki?

Tworzenie  jest jak gra, gdzie każdy ruch wymusza kolejny, to co powstaje, jest trochę jak wiadomość wysłana do innych, porozumienie bez słów. W swoich pracach wyrażam siebie jako artystkę, kobietę, istotę duchową. Bawię się, dzielę się swoimi odkryciami. Ubrania i torebki okazują się być świetnym nośnikiem przekazu pozytywnej energii. 

Jak powstała nazwa firmy Marta Palka MP? Co było inspiracją?

W głowie miałam kilka nazw. Zwyciężyła numerologia :)

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?

Myślę, że każdy człowiek powołany jest do kreacji, to nasze życie. Wrażliwość na kolor miałam już od najmłodszych lat, z czasem przyszła wiedza i potrzeba otaczania się pięknymi przedmiotami. Według mnie może być ich kilka, ale najlepszej jakości, w najlepszych proporcjach z najpiękniejszą dla nas energią.

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?

Materializacja pomysłów

Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?

Plisowane kimona w 4 kształtach.

Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?

Najlepszej jakości, wg mojej wiedzy, najchętniej ekologicznych marta-palka-mp-kontakt.jpg

Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?

Najpierw pojawia się potrzeba. Zaczynam czuć, że chciałabym coś mieć, zaczynam to sobie wyobrażać. Teraz myślę o tekstyliach z printem, nie lubię kwiatowych wzorów na sukienkach, więc postanawiam stworzyć swój może bardziej abstrakcyjny, geometryczny. Czuję się malarką, chciałabym obszar sztuki i mody połączyć w charakterystyczny dla siebie sposób.

Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?

Chciałabym, by osoby noszące moje projekty czuły się dopieszczone, wzbogacone, zasilone

Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?

Można powiedzieć, że kolekcja torebek Lovemonsters ma znamiona personalizacji. W zależności, jaki jest Twój życiowy manifest w chwili obecnej,  możesz wybrać jedną z 8 grup: Feel the good vibration, But first freedom, Creator of reality, Only love heals, Life on the go, Go with the flow, Respect for all beings, I am joy. W każdej grupie są 2 designy torebek, by jeszcze łatwiej było odnaleźć Ci twój totem, obraz, który będzie przypominał Ci o Twoim zwycięstwie.

Najbardziej nietypowe zamówienie u Marta Palka MP?

Zminiaturyzowana torebka dla filigranowej dziewczyny. 

Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...

Kolekcja torebek LOVEMONSTERS z moimi obrazami, jest zaproszeniem do rozmowy. Dotyka ważnych tematów np: jak być w twórczym flow, skąd czerpać radość, energię, ile kobiecości i męskości potrzebujemy, czym jest milość do siebie. Jest sposobem na oswajanie swoich “potworów”, ilustracją nawołującą do rozwoju świadomości, a w rezultacie odkrycia naszej mocy, piękna i niepowtarzalności.

Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?

Na design

Kim jest odbiorca produktów Marta Palka MP? Określ idealnego klienta

MARTA PALKA to marka dla osób odważnych, z poczuciem humoru, empatycznych i otwartych na zjawiska i rzeczy wyraziste, nie bojących się śmiałych zestawień i mieszanek stylów, dla osób bawiących się modą i wizerunkiem. Misją marki  jest sztuka-kreacja implementowana na ulice. Ale też pochwała różnorodności. Ludzie dla których tworzę to nie reklamowi, idealni modele. To ludzie posiadający w sobie coś oryginalnego, jakiś wyróżnik, ktoś może uznać to za wadę, ktoś inny dostrzec piękno. Czasami to odstające uszy, aparat na zębach, duży biust, jedna pierś, mały biust, lub jego brak. Są to osoby słodko puszyste, osoby bardzo niskie lub ogromnie wysokie, z oryginalnymi fryzurami i łyse, o różnych kolorach skóry, pięknie uśmiechające się i pogrążone w melancholii, mówiące szybko i nie lubiące dużo mówić. Piękne w swej różnorodności, cudowne w swojej jedności. Moja marka jest marką unisex.

Czym zaskakują Cię klienci?

Wyborem moich prac. Wiem, że moje produkty są nie dla każdego, tym bardziej jestem wdzięczna za uwagę i identyfikację z marką, komplementy.

Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?

Inspirację czerpię z własnych potrzeb, przeżyć, emocji, snów. Lubię się wyróżniać, więc tworzę rzeczy trochę dla siebie i sobie podobnym. 

Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?

Często czuję się jednością ze wszystkim. Z drugiej strony odmienność u innych wyzwalała moją sympatię. Osobista odwaga w różnorodności rodzi akceptację odmienności. Tak to się zaczęło. Lubię się wyróżniać, więc tworzę rzeczy trochę dla siebie i sobie podobnym. Ciągle fascynuje mnie sam proces wchodzenia we flow, dostrajania się do tego co jest, ciągle zadziwia mnie kreacja, materializacja rzeczy, to piękne, że mamy taką moc, a nasze dzieła stają się swego rodzaju amuletami, kondensatorami energii.

Jaki jest Twój styl na co dzień?

 
Minimalistyczny, z ekstrawaganckimi akcentami

3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...

kimona, torebki xxl, bluzy oversize.

Dzień w pracy zaczynam od...

  kadzidełka i słuchania padającego deszczu.

Nie wyobrażam sobie pracy bez...

poczucia przestrzeni i wolności.