Lava Flow

Lava Flow

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych

O MARCE

Cześć, mam na imię Ugnė, jestem założycielką marki Lava Flow. LAVA to forma ognia, która odzwierciedla moje imię, a FLOW to twórcza ekspresja. Jednocześnie jest erupcją wulkanu, siłą, autentycznością i mocą tworzenia. To nie przypadek, że wszystkim produktom nadaję wulkaniczne nazwy. Tworzę skórzane akcesoria wykonywane w sposób rzemieślniczy. Wszystkie wykonane są z najwyższej jakości skór włoskich garbowania roślinnego (jest to najstarszy i najczystszy sposób na obróbkę skóry bez użycia środków chemicznych). Nie uganiam się za trendami modowymi. Najbardziej cenię ponadczasowość i trwałość produktów, które przy odpowiedniej pielęgnacji będą zachwycać przez dziesięciolecia. Wpisałam te wartości również w motto Lavy Flow: „Kupuj mniej, wybieraj lepiej, pozwól przedmiotowi trwać dłużej”. Produkty Lava Flow są dla poszukiwaczy przygód, którzy cenią jakość i wygodę. Charakteryzuje się unikalnym designem, minimalistyczną estetyką i prostotą. Jakość to jeden z najważniejszych aspektów, dlatego wszystkie akcesoria wykonane są z najwyższej jakości włoskich materiałów. Szczerze dążę do budowania trwałej marki. Do produktów i opakowań używam tylko starannie wyselekcjonowe materiały od dostawców, którzy są również zainteresowani tematem zrównoważonego rozwoju. Nieustannie szukam pomysłów, jak chronić przyrodę i przyczynić się do łagodzenia zmian klimatycznych. Wierzę, że klienci Lava Flow również wybierają świadomą i odpowiedzialną konsumpcję.

Opinie Lava Flow

informacja o opiniach
K*****B
★★★★★

Kosmetyczka jest genialna! Wykonana z dbałością o każdy szczegół, cudownie pojemna i cudnie zapakowana. Przeszła moje oczekiwania, bardzo polecam!
K****7
★★★★★
automatyczna opinia

dziękuję za transakcję
D*****s
★★★★★
automatyczna opinia

Wszystko w porządku, polecam
a*****
★★★★★
automatyczna opinia

Wszystko w porządku, polecam
a*****
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam serdecznie
j****l
★★★★★
automatyczna opinia

Bezproblemowe zakupy

Wywiad z Lava Flow

lava-flow-kontakt.jpg

Skąd pomysł na stworzenie marki?

Pierwsza torebka powstała sześć lat temu, uszyłam ją dla siebie. Dosyć szybko została zauważona oraz doceniona wśród przyjaciół i znajomych. Wiadomość o rzemieślniczych produktach ze skóry naturalnej  rozchodziła się z ust do ust, chęć zamówienia takiej samej rosła. Dlatego postanowiłam wypróbować własnych sił w tej branży i do dnia dzisiejszego tej decyzji nie żałuję :)

Jak powstała nazwa firmy Lava Flow? Co było inspiracją?

LAVA to forma ognia, która odzwierciedla moje imię (Ugnė z j. lit. oznacza ogień), a FLOW to twórcza ekspresja. Jednocześnie jest erupcją wulkanu, siłą, autentycznością i mocą tworzenia. To nie przypadek, że wszystkim produktom nadaję wulkaniczne nazwy.

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?

Zadowolenie klientów. Otrzymywanie wiadomości od klientów z podziękowaniami oraz zdjęciami gdzie i jak nasze produkty są noszone jest bardzo budujące oraz motywujące. Dla takich momentów warto czasami mieć kilka nieprzespanych nocy.

Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?

Torebka Pelee. Po prowadzeniu możliwości wyboru  paska, rączki, łańcuszka lub wszystkich trzech opcji, ten model stał się hitem :) Torebka jest dosyć mała, ale zarazem bardzo pakowna. W zależności, którą opcję paska wybierzemy może być noszona na co dzień lub na bardziej wymagające wyjścia. Pelee z rączką jest niesamowicie urocza i kobieca. 

Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?

Wszystkie produkty LAVA FLOW są wytwarzane ręcznie. Do produkcji używa się skóry roślinnie garbowanej, sprowadzanej z Toskanii we Włoszech. Chociaż jest to najstarsza znana ludzkości metoda obróbki skóry, która przetrwała wieki temu, dziś w ten sposób wytwarza się mniej niż 10% światowej produkcji skóry wykorzystywanej w przemyśle galanteryjnym. Garbowanie roślinne to jedna z najbardziej odpowiedzialnych i kosztownych metod obróbki skóry. Skóra garbowana roślinnie to naturalna skóra bydlęca. Do jej obróbki stosuje się wyłącznie naturalne materiały, takie jak: oleje, kora i korzenie drzew. – Chcę podkreślić, że bydło nie jest hodowane dla skóry. Bydło hoduje się na potrzeby przemysłu mięsnego, a skóra, której używamy, stanowi materiał wtórny, który, jeśli nie zostanie wykorzystany, stanie się odpadem. Używam tylko certyfikowanej, włoskiej skóry najwyższej jakości, uzyskanej z etycznych hodowli bydła. lava-flow-8278.jpg

Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?

Proces twórczy wygląda bardzo różnie. Czasami pomysł przychodzi w oka mgnieniu i już po pierwszym odszyciu wszystko jest świetne, ale zdarza się też tak, że potrzebujemy dużo poprawek i póki projekt ujrzy światło dzienne mija sporo czasu. Potrzebujemy kilka modeli próbnych, które muszą przejść fazę testową. Często sama testuję, czasami ktoś z rodzimy lub koleżanek. 

Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?

Nasze produkty przeznaczone są dla kobiet preferujących wygodę oraz minimalizm.

Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?

Tak, czasami zdarzają się projekty na indywidualne zamówienia, ale najczęściej są to minimalne zmiany, takie jak skrócenie lub wydłużenie paska. Czasami zgadzamy się na powiększenie lub zmniejszenie danego modelu, ale takie rzeczy robimy sporadycznie.  

Najbardziej nietypowe zamówienie u Lava Flow?

Miałam sporo ciekawych zamówień, jedno z nich to siodło motocyklowe :D

Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...

Nie mogę wybrać jednego, jestem dumna z każdego wypuszczonego modelu. Projektując staram się dopracować każdy model do granic możliwości, dlatego nie mogę wyróżnić ani jednego modelu :)

Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?

Kupując nasze produkty klienci najczęściej zwracają uwagę na jakość wykonania oraz doboru materiałów. To, że nasze skóry są roślinnie wyporawiane, bez użycia chemikaliów jest bardzo istotne. 

Kim jest odbiorca produktów Lava Flow? Określ idealnego klienta

Nasi klienci to w dużej większości osoby, które są świadome zmieniającego się sposobu konsumpcji. Wyznają maksymę mniej znaczy więcej. Wybierają produkt odpowiedzialnie, po zapoznaniu się z marką i jej wartościami. 

Czym zaskakują Cię klienci?

Tym, że poświęcają swój cenny czas aby napisać komentarz lub wiadomość. Natomiast najbardziej zaskakuje mnie to, że przychodzą z torebką kupioną z przed kilku lat i widać, że była kochana i dbano o nią. 

Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?

Praca na własnym. Nie wyobrażam sobie pracy w systemie 8h dziennie zamknięta w biurze. Jestem szczęśliwa, że mój grafik jest elastyczny i to ja decyduję ile mogę poświęcić czasu na pracę i nieważne jest to, że bardzo często pracuję więcej niż 8 godzin dziennie. To jest mój wybór.  

Jaki jest Twój styl na co dzień?

 
Wygodny! Na co dzień wybieram taki ubiór, który daje mi dużo swobody. Najczęściej wybieram ubrania minimalistyczne, w kolorach ziemi, oversizowe.

3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...

Stawiam na klasykę! Nie wyobrażam sobie mojej garderoby bez sportowych butów, spodni oraz okularów. Dlatego też w moich projektach na darmo szukać błyskotek czy wymyślnych dodatków. Klasyka w wydaniu minimalistycznym nigdy nie przestanie być modna!

Dzień w pracy zaczynam od...

 
Oczywiście od filiżanki czarnej kawy i porannych pogaduszek. Potrzebuję kilka dobrych chwil, aby móc pozytywnie rozpocząć dzień. 

Nie wyobrażam sobie pracy bez...

Nie wyobrażam sobie pracy bez krótkiej przerwy na filiżankę herbaty, podczas której mam czas na śledzenie co się dzieje w branży modowej oraz co piszczy w temacie galanterii skórzanej.