Jesienny kubek-dynia nr 2

błotko. pracownia ceramiki

100,00 120,00
Poprzednia najniższa cena: 120,00
Najniższa cena tego przedmiotu z ostatnich 30 dni przed obecną obniżką.
Ulubione
kubki Jesienny kubek-dynia nr 2 1kubki Jesienny kubek-dynia nr 2 2kubki Jesienny kubek-dynia nr 2 3kubki Jesienny kubek-dynia nr 2 4kubki Jesienny kubek-dynia nr 2 5kubki Jesienny kubek-dynia nr 2 6kubki Jesienny kubek-dynia nr 2

Szczegóły

Kubek wytoczony na kole garncarskim, wykonany z jasnej gliny. Ukształtowany na podobieństwo dyni, szkliwiony w kolorach pastelowych (żółty/zielony).
Nad uszkiem widoczny mały guziczek ułatwiający trzymanie kubka.
Pojemność około 250 ml.

-------------------------------------
Ceramika przeze mnie robiona wypalana jest zawsze w ponad 1200 stopniach i szkliwiona jest szkliwem przeznaczonym do kontaktu z żywnością (bez metali ciężkich).
Wszystkie rzeczy śmiało można myć w zmywarce, ale polecam mycie ręczne - jest znacznie delikatniejsze :)

Kolor w rzeczywistości może nieznacznie różnić się od koloru na zdjęciach.


Nr przedmiotu : 3575900
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 3-4 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)