Drewniane kolczyki

mazuni

67,00
Ulubione
kolczyki drewniane Drewniane kolczyki 1kolczyki drewniane Drewniane kolczyki 2kolczyki drewniane Drewniane kolczyki 3kolczyki drewniane Drewniane kolczyki

Szczegóły

Kolczyki zrobione zostały z plasterków drewna o wyjątkowych naturalnych przebarwieniach. Wielokrotnie nacierane woskami i wypolerowane. Bigle ze stali chirurgicznej. Kolczyki są bardzo lekkie.
Średnica części drewnianej 1,7 cm, grubość 3 mm, długość całkowita z biglem 3,6 cm.
Kolczyki wysyłam zapakowane w pudełeczko - gotowe do podarowania jako prezent oraz dołączam krem woskowy również przeze mnie zrobiony z naturalnych składników na bazie wosku pszczelego, przeznaczony do konserwacji drewna.
Pojedynczy egzemplarz bez możliwości wykonania drugiej pary o identycznych przebarwieniach.

Drewno jest sezonowane czyli w formie gałęzi leżało w odpowiednich warunkach rok, zanim zostało pocięte ręcznie na plastry.
Więcej informacji odnośnie drewna z którego zrobiona została biżuteria zamieściłam w dziale „o marce Mazuni”


Nr przedmiotu : 3755849
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)