Dodatkowa wypinana podszewka do twojej torebki

Ladybuq Art Studio

150,00
Ulubione
torby na ramię Dodatkowa wypinana podszewka do twojej torebki 1torby na ramię Dodatkowa wypinana podszewka do twojej torebki

Szczegóły

Dodaj podszewkę do swojej torebki! Aby podszewka została zamontowana wewnątrz Twojej torebki dodaj ją do koszyka razem z torebką i sfinalizuj transakcję a my zajmiemy się resztą!

Ze względów technicznych zamontowanie podszewki w niektórych modelach może być niemożliwe. Jeżeli nie jesteś pewna czy podszewka może zostać wykonana w torebce, którą wybrałaś, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia.

Każda podszewka wykonywana jest na zamówienie w celu dopasowania do kształtu i koloru torebki. Podszewka zapinana jest wewnątrz za pomocą rzepu sprawiając, że wyciąganie i wkładanie podszewki staje się bardzo proste. Jeżeli podszewka się pobrudzi możliwe jest wyciągnięcie jej z torebki oraz wypranie w pralce.

Proszę zostaw nam wiadomość jaki kolor podszewki wybierasz.


Nr przedmiotu : 3299099
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)