"Cheiro" - Nos ręcznie malowany na kafelku ceramicznym

azulkafelki

100,00
Ulubione
kafle i panele "Cheiro" - Nos ręcznie malowany na kafelku ceramicznym 1kafle i panele "Cheiro" - Nos ręcznie malowany na kafelku ceramicznym 2kafle i panele "Cheiro" - Nos ręcznie malowany na kafelku ceramicznym

Szczegóły

Surrealistyczny kafelek to gra skojarzeń. Łączy typowe portugalskie wzory z częściami ciała dzięki którymi doświadczamy piękna, dobra i czułości.

„Cheiro” po portugalsku oznacza „zapach” i tak skojarzył mi się ten wzór. Zapachy przywołują wspomnienia. Dzieciństwo, beztroską zabawę, podróże i ocean – czym pachną Twoje wspomnienia?

Surrealistycznie podkręcony nos jest częścią mojej najnowszej kolecji SONHO.

Płytka ma wymiar 15×15 cm. Po malowaniu została powtórnie wypalona w piecu ceramicznym w temperaturze ponad 1000 stopni. Dlatego też jest odporna na wysokie temperatury (takie do 1000 stopni!).

Kafelek idealny by go położyć na stole i używać jako podkładki pod kubek z kawą/świeczkę/kawę/patelnię/cokolwiek innego zechcesz.



Nr przedmiotu : 3729173
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)