Anna Polońska

Anna Polońska

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych

O MARCE

Tworzę plakaty, w których łączę pasję do malarstwa z grafiką komputerową, dlatego większość moich prac ma charakterystyczną rozbudowaną fakturę i kolorystykę. Na stronie pojawiają się także reprodukcje moich obrazów i rysunków. Jeśli szukasz oryginalnego prezentu lub chcesz dodać swojemu wnętrzu artystycznego charakteru, to przygotowałam dla Ciebie bogatą ofertę projektów. W niektórych obrazach mogę dostosować kolory do Twoich potrzeb lub dodać tekst czy ulubiony cytat - zapytaj o szczegóły. Sztuka upiększa wnętrze - dosłownie i w przenośni :)

Opinie Anna Polońska

informacja o opiniach
M*****
★★★★★

Piękne plakaty, na żywo jeszcze efektowniejsze. Rewelacyjny kontakt z artystką, serdecznie polecam
k*****i
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam!
o********a
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam gorąco!
r*****s
★★★★★
automatyczna opinia

Wszystko w porządku, polecam
a*****z
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam!

Wywiad z Anna Polońska

anna-polonska-sklep.jpg

Skąd pomysł na stworzenie marki?

Twórczość towarzyszy nam od dziecka, tylko, że "jedni z niej wyrastają, a drudzy nie". Dla mnie szczególnie ważne jest malarstwo i grafika komputerowa. Czas wolny, edukację i pracę skoncentrowałam wokół sztuki. To ważna część mojego życia, dlatego chcę się dzielić moją pasją z innymi. Nie zmienię świata, ale przynajmniej sprawię, że będzie w nim więcej ciekawych obrazów.

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?

Tworzenie marki to ciągłe poszukiwanie nowych możliwości rozwoju. Jest jak wyprawa na szczyt góry, która nigdy się nie kończy… Przy każdym kolejnym kroku wiem, że mam większy potencjał i chociaż taki niedosyt bywa trudnym towarzyszem, to dopinguje mnie do podejmowania kolejnych wyzwań i podnoszenia sobie poprzeczki. Moja praca sprawia, że czuję, że jestem we właściwym miejscu. Energię do pracy czerpię z pozytywnego odbioru mojej twórczości i zadowolenia klientów. Dzielenie się tym, co robi się z serca, daje wyjątkową radość i satysfakcję.

Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?

Mnóstwo godzin poświęcam na tworzenie projektów.  Jest to proces, który całkowicie mnie pochłania i daje dużą satysfakcję, kiedy mogę dzielić się efektami z innymi. Nie ma w tym rutyny. Każda nowa praca jest trochę jak wyprawa w nieznane. Mimo wstępnego planu w trakcie tworzenia staram się korzystać z nowych pomysłów - nie ma jednej utartej ścieżki. Poszukuję różnych możliwości, eksperymentuję, dlatego moje projekty są bardzo zróżnicowane. Często łączę malarstwo z grafiką komputerową. Niektóre projekty rysuję i maluję na papierze, a następnie przenoszę je do programu graficznego, dlatego moje plakaty wyróżnia rozbudowana faktura i subtelnie przenikające się kolory. Plakat bardziej przypomina obraz, dlatego warto dopasować do niego odpowiednią ramę. anna-polonska-3687.jpg

Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?

Plakaty artystyczne są pięknym elementem wystroju wnętrz. Sprawdzą się w wielu aranżacjach - nie tylko domowych, ale także w biurze, restauracji, kawiarni i wielu innych przestrzeniach, w których ważna jest estetyka i komfort. Grafiki mogą być wyjątkowym prezentem lub nagrodą w ramach organizowanego wydarzenia.

Czy tworzysz spersonalizowane projekty?

Tak, projekty wykonane na zamówienie mogą nawiązywać do motywów ważnych dla zamawiającego. Formaty prac ustalane są indywidualnie, dlatego można je łatwo dopasować do własnych potrzeb i charakteru wnętrza. Drukowane są na wysokiej jakości papierze lub na płótnie. Część dostępnych projektów można zamówić z własnym tekstem lub cytatem, a kompozycja grafik może być odwrócona, np. w przypadku portretów, w których twarze skierowane są w konkretnym kierunku. Można zamówić plakaty, które będą do siebie nawiązywać kolorystycznie lub tematycznie.

Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?

Klienci często poszukują prac w konkretnej kolorystyce. Plakaty mają być dopełnieniem przestrzeni, która już ma określony charakter.

Kim jest odbiorca produktów Anna Polońska? Określ idealnego klienta

Moi klienci to esteci. Dla nich projekt nie tylko musi być dobry, ale powinien też zawierać w sobie "wrażliwość" w kolorystyce czy formie. Nie podążają za trendami, tylko wybierają takie rzeczy, które są w zgodzie z ich osobowością i charakterem. Cenią jakość i oryginalność.

Czym zaskakują Cię klienci?

Lubię, kiedy klienci dzielą się ze mną swoimi przemyśleniami związanymi z wybranym projektem. Bywa, że ich skojarzenia są zupełnie inne od moich założeń. To ciekawe doświadczenie, bo mogę inaczej spojrzeć na swoją pracę i cieszy mnie to, że obraz jest "żywy". Patrzymy na to samo, ale widzimy co innego. Każdy może dopowiedzieć do niego swoją historię.

Co jest Twoją codzienną inspiracją do pracy?

Inspiracje znajduję m.in. w fotografiach, które są ciekawie zakomponowane kolorystycznie. Kolekcjonuję mnóstwo zdjęć. Czasem fotografuję przedmioty tylko dlatego, że akurat ciekawie pada na nie światło albo ich struktura (np. kora drzewa, morskie fale, piasek, tkanina) może pasować do mojego projektu. Trzeba być na co dzień uważnym obserwatorem, bo mnóstwo pomysłów można zebrać z najbardziej pospolitych rzeczy. Oglądanie prac innych twórców, chodzenie na wystawy czy koncerty też sprzyja kreatywności i pomaga wyjść ze schematu własnych konwencji. Dodatkowo motywuje mnie ambicja, która nie pozwala mi się zadowolić tym, co już potrafię. Ciągle szukam nowych inspiracji i pomysłów na twórczość.